|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.

Facebook за 7 дена престанува да постои!

Редакција Рингераја, 21.10.2021
Основачот и мнозинскиот сопственик на моќната американска компанија Фејсбук, потврди дека за една недела ќе објави сe за крајот на социјалната мрежа што ја знаеме денес
Клучни зборови:

image
/11


За точно седум дена, најмоќната социјална мрежа во светот, Фејсбук, ќе престануваат да постојат, потврди основачот и мнозинскиот сопственик на таа американска компанија, Марк Закербег.

Имено, тој најави дека на 28 октомври годинава, кога е закажана конференцијата на компанијата Connect, ќе го објави новото име на Facebook, како и многу други промени во гигантот. Како што посочи, станува збор за намерата на компанијата да се фокусира на таканаречената „метаверза“ во иднина, збир на нови идеи за примена на виртуелна и зголемена реалност, за кои Цукерберг смета дека претставуваат еволуција на Интернет На
Точните детали за промената на името на компанијата с still уште се чуваат во строга тајност, а нејзините портпароли одбиваат да коментираат.
Порталот Verge, кој прв ја објави веста за промените на Фејсбук, шпекулира дека може да се случи самата компанија да го смени името, но името за самата социјална мрежа да остане исто, пред се поради препознатливоста на брендот На Во тој случај, Цукерберг всушност има намера да направи неговата компанија повеќе да не се препознава само на социјалната мрежа, бидејќи тоа е многу повеќе од тоа. Неименувани извори од компанијата за The Verge велат дека Зауерберг ќе продолжи да ги чува сите платформи што ги имала досега.
Инаку, компанијата Фејсбук има повеќе од 10.000 вработени, а многу од нив веќе широко користат очила за виртуелна реалност, кои, како што верува Закерберг, ќе станат дел од секојдневниот живот, како и паметните телефони. Затоа е решен да се посвети на тоа во наредниот период многу повеќе отколку досега.
Да потсетиме, најавата за промени на кои никој не се надеваше со оглед на вртоглавиот подем, а потоа и постојаниот успех во бизнисот на Фејсбук, дојде откако на почетокот на октомври платформата на таа социјална мрежа падна неколку часа од се уште необјаснети причини, предизвикувајќи милиони корисници тие немаа можност да пристапат низ целиот свет. Facebook ги зеде своите филијали на Instagram и Vocap со него.
Поради тој пад, Цукерберг загуби повеќе од шест милијарди долари.

За точно седум дена, најмоќната социјална мрежа во светот, Фејсбук, ќе престанe да постои, потврди основачот и мнозинскиот сопственик на таа американска компанија, Марк Закербеrг. Имено, тој најави дека на 28 октомври годинава, кога е закажана конференцијата на компанијата Connect, ќе го објави новото име на Facebook, како и многу други промени во гигантот. Како што посочи, станува збор за намерата на компанијата да се фокусира на таканаречената „метаверза“ во иднина, збир на нови идеи за примена на виртуелна и зголемена реалност, за кои Цукерберг смета дека претставуваат еволуција на Интернет.

Точните детали за промената на името на компанијата се уште се чуваат во строга тајност, а нејзините портпароли одбиваат да коментираат. Порталот Verge, кој прв ја објави веста за промените на Фејсбук, шпекулира дека може да се случи самата компанија да го смени името, но името за самата социјална мрежа да остане исто, пред се поради препознатливоста на брендот. Во тој случај, Цукерберг всушност има намера да направи неговата компанија повеќе да не се препознава само на социјалната мрежа, бидејќи таа е многу повеќе од тоа. Неименувани извори од компанијата за The Verge велат дека Зукерберг ќе продолжи да ги чува сите платформи што ги имал досега.
Инаку, компанијата Фејсбук има повеќе од 10.000 вработени, а многу од нив веќе широко користат очила за виртуелна реалност, кои, како што верува Закерберг, ќе станат дел од секојдневниот живот, како и паметните телефони. Затоа е решен да се посвети на тоа во наредниот период многу повеќе отколку досега.

Да потсетиме, најавата за промени на коja никој не се надеваше со оглед на вртоглавиот подем, а потоа и постојаниот успех во бизнисот на Фејсбук, дојде откако на почетокот на октомври платформата на таа социјална мрежа падна неколку часа од се уште необјаснети причини, предизвикувајќи милиони корисници да немаат можност да пристапат низ целиот свет. 
Поради тој пад, Цукерберг загуби повеќе од шест милијарди долари.

Извор CNN

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Највисоко ниво на хигиена за вашето семејс...
Пролетта редовно ја дочекуваме со планови, меѓу другото, за генерално чистење на домот со кое дефинитивно ќе и кажеме зб...
5
Што треба да знаеме кога купуваме суплементи
При купување на суплементи, есенцијално е да го разбереме значењето на нивниот состав и начинот на производство. Составо...
4
Новогодишни кекси (Gingerbread cookies)
Рингераја Ви го открива рецептот за светски познатите Новогодишни кекси Gingerbread cookies
4
Кој стои зад успешноста на Shea Homemade?
Зад успешноста на Shea Homemade стоиме јас, мојата сестра и мојата мајка. Сите три сме со различни професии, економист, ...
4




Анкета

Што да дознаете.
пеперутка16

Кога би носеле тројки, што би направиле?