Mother. во 00:54
на тема RE: Шум на срце кај дете
0-2 години | 2-3 години (24-36 месеци) | 3-4 години (36-48 месеци) | 4-6 години | ||||
0-6 месеци | 6-18 месеци | 18-24 месеци | |||||
1. Детето се одбива со нозете од тврда подлога додека е во исправена положба.
Држете го бебето во исправена положба под рацете и потпирајте го на цврста подлога.
| 1. Детето го прекинува движењето пред поставена пречка.
Овозможете му на детето да се движи во простор каде што има препреки.
| 1. Детето оди исправено и се протнува под маса.
Дајте му инструкции на детето да остави или да земе одреден предмет или играчка од под маса.
| 1. Детето се движи во просторот без да удира во делови од мебелот.
Овозможете му на детето да се движи слободно во затворен простор во кој има делови од мебел, кои тоа успешно ги заобиколува. | 1. Детето го заобиколува подвижниот предмет при одење.
Следете го детето при шетање на отворен простор и поттикнете го да се разминува со останатите пешаци.
| 1. Детето заобиколува подвижни и неподвижни предмет при трчање.
Поттикнете го детето да трча околу некое дрво или некој друг предмет, без да го допре.
| ||
2. Детето учествува во игри со препреки (под и над препрека).
Поставете препреки во вид на скали или кругови и дадете му на детето инструкции да ги совлада со прескокнување или наведнување.
| |||||||
2. Детето, поставено во седечка положба, спонтано се потпира наназад.
Седнете го детето на кревет или фотелја со потпирач и постепено отпуштајте го и поттикнете го да се потпре со грбот. | 2. Детето заобиколува поставена пречка при одење.
Поставете некоја пречка во собата или во дворот и поттикнете го детето да оди брзо кон пречката и да ја заобиколи без да се удри во неа. | 2. Детето заобиколува поставени пречки.
Наредете столици (или некои други предмети) во низа со растојание и поттикнете го детето да дојде до крајот на низата со заобиколување на столиците, во цик- цак линија. | 2. Детето го намалува или забрзува одењето (престанува или успорува со одењето ако наиде на некоја препрека – дрво, дел од мебел, друго дете...).
Овозможете ми на детето да престојува во отворен простор погоден за физички активности (трчање, брзо одење...).
| 2. Детето се поттргнува за да не удри во друго другарче за време на танцувачки активности.
Организирајте танцувачки активности и поттикнете го детето да се движи во ритамот на музиката;
Организирајте танцувачки игри во парови и охрабрете го детето да танцува без да го гази или да се удира во другарчето. | 3. Детето прескокнува повисоки препреки при трчање.
Поттикнете го детето да ги совладува препреките при трчање.
| ||
Стандардите за рано учење и развој се изработени со техничка и финансиска поддршка на УНИЦЕФ
3
3
3
забава Бремените
Автор: bobik
Цуцлата: пријател или непријател на развојот?
Цуцлата е еден од најчестите предмети во секојдневието на новороденчињ...
Можеш да купиш се освен мир во душата
Во денешно време често го замислуваме богатството како врата кон сe: с...
Биди она што си, не она што се очекува
Има една работа што сите нe допира, тивко, а силно, а тоа е како да ос...
Чистиот дом не е само естетика
Домот е место каде одмараме, јадеме, спиеме и ги поминуваме најинтимни...
Депресијата и анксиозноста не живеат само во мислите
Во новото секојдневие, депресијата и анксиозноста не се само „ментални...