|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.

Паметните деца јадат риба

Редакција Рингераја, 19.11.2019
Децата кои консумираат рибa барем еднаш неделно, имаат поголем коефициент на интелигенција од другите деца, велат научниците

image
/11


 

Индексот на интелигенција кај деца кои редовно консумираат риби е во просек повисока за скоро пет бода, според студијата на Универзитетот во Пенсилванија, објавена во списанието „Научни извештаи“.
Истражувачите веруваат дека забележаната врска може да биде поврзана со внесот на омега-3 масни киселини кои се концентрирани во мозокот и играат важна улога во одржувањето на невролошката функција.
Покрај тоа, децата кои јадат риба, често имаат подобар квалитет на спиење, според истражувањето спроведено во 2017 година во кое учествувале околу 500 деца на возраст меѓу девет и единаесет години.
Американски научници од универзитетот Пен Стијст неодамна потврдија дека внесот на омега-3 масни киселини е поврзан со подобра функција на мозокот.
Податоците собрани од 250 пациенти со срцеви и крвни садови следени за 30 месеци откриле позитивен ефект на омега-3 масни киселини, користејќи серија когнитивни тестови.
Покрај рибите, добри извори на омега-3 масни киселини се оревите, масла произведени од зеленчук и лиснат зеленчук (вишок, анасон, праз, зелена салата, спанаќ ...).

Коефициентот на интелигенција кај децата кои редовно консумираат риба е во просек повисок за скоро пет бода, според студијата на Универзитетот во Пенсилванија, објавена во списанието „Научни извештаи“.

Истражувачите веруваат дека забележаната врска може да биде поврзана со внесот на омега-3 масни киселини кои се концентрирани во мозокот и играат важна улога во одржувањето на невролошките функции.

Покрај тоа, децата кои јадат риба, често имаат подобар квалитет на спиење, според истражувањето спроведено во 2017 година во кое учествувале околу 500 деца на возраст меѓу девет и единаесет години. Американски научници од универзитетот Пен Стијст неодамна потврдија дека внесот на омега-3 масни киселини е поврзан со подобра функција на мозокот.Податоците собрани од 250 пациенти со срцеви заболувања следени за 30 месеци откриле позитивен ефект на омега-3 масните киселини, користејќи серија когнитивни тестови.

Покрај рибите, добри извори на омега-3 масни киселини се оревите, масла произведени од зеленчук и лиснат зеленчук (анасон, праз, зелена салата, спанаќ ...).

 

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Доцнење на говор кај децата
Во денешно време, повеќето од децата се подоцна прозборуваат.Загрижени родители бараат совети, помош, утеха насекаде.Но ...
4
Helen Doron рано изучување на англискиот ј...
Од оваа година и нашите деца имаат прилика да добијат квалитетна едукација по светски познатиот бренд за рано изучување ...
4
Игри со најмилите за денот на млекото!
Нашите најмили растат со млекото! Ајде да го направиме забавен меѓународниот ден на млекото со возбудливи и едноставни и...
4
Пуштете ги децата да си играат надвор!
Обидете се да го направите она што го правеле и нашите родители – пуштете ги децата да си играат надвор. Уште подобро – ...
4




Анкета

sasa
siki1

koja bolnica za IVF e podobra

sistina (38%)

plodnost (62%)


Број на сите гласови: 176

Фала на гласовите. Гласавте веќе на сите актуелни анкети. Можеш да направиш своја анкета!