|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.
Стандард 3: Детето може да се движи координирано со цел

image
/11


0-2 години

2-3 години

(24-36 месеци)

3-4 години

(36-48 месеци)

4-6 години

0-6 месеци

6-18 месеци

18-24 месеци

1. Детето ја врти главата кон извор на светлина или звук.

 

Приближете  му се на бебето со некој слаб извор на звук (звучна играчка или шушкање на хартија).

1. Детето се исправа од седечка во стоечка положба.

 

Охрабрете го детето да се исправи и да дофати некој предмет или играчка поставена високо (на маса).

 

1. Детето го менува правецот на движење со цел.   

 

Замолете го детето да донесе некој предмет, кој е надвор од правецот на неговото движење.

 

1. Детето се движи во отворен и затворен простор и совладува препреки за да истражува (трча и прескокнува мали препреки).

 

Охрабрете го детето да се движи во простории со совладување на одредени препреки (качување, потскокнување, ползење). 

   

1. Детето го забрзува и успорува одот кога е потребно.                   

 

При шетање на отворен простор, дајте му инструкции на детето за да го следи вашето темпо на одење.

1. Детето го поставува телото и екстремитетите во позиција за да имитира некого или нешто.

 

Замолете го детето да имитира одење или танцување на некоја позната личност или да имитира некое животно.

2. Детето го придвижува телото и рацете кон покажан предмет.

 

Подајте му на бебето омилена играчка или предмет и следете како ги придвижува телото и рацете кон предметот.

2. Детето се  подигнува на прсти за да дофати некој предмет,  поставен на висина.

 

Поттикнете го да ја земе играчката поставена на маса.

 2. Детето турка  и влече предмети додека оди.

 

Дозволете му на детето да влече или турка некоја омилена играчка.

 

 

2. Детето ги става стапалата на педалите и ги врти педалите на велосипедот, паралелно, со двете стапала.

 

Овозможете му на детето да врти педали од велосипед или некоја друга влечна играчка.

2. Детето го движи телото и екстремитетите според такт на музика.

 

 Пуштете некоја музика и охрабрете го детето да  го движи телото според тактот на музиката.

2. Детето комбинира секвенци на неколку моторни движења на организиран начин (се врти околу оската на телото, потскокнува на една или две нозе, прави креативни движења според такт на музика).

 

Охрабрете го детето да се вклучува во танцувачки активности.

3. Детето посегнува со телото кон испуштен предмет додека седи.

Фрлете ја играчката на под и поттикнете го бебето да посегне по неа  со телото.

 

3. Детето се качува на стол и седнува самостојно. 

 

Замолете го детето да седнe на стол покрај масата за јадење.   

  

3. Детето клекнува за да види што има под маса и повторно се исправа.

 

Поттикнете го детето да клекна и да се исправа, во игра со скриен предмет.

3. Детето пренесува големи кутии или други предмети од едно на друго место.

 

Организирајте натпреварувачка игра со носење на кутии во рацете.   

 

 

Стандардите за рано учење и развој се изработени со техничка и финансиска поддршка на УНИЦЕФ

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Крвна слика кај децата и нејзино значење
Од наодите на крвната слика можеме да видиме присуство на анемија, инфекција (бактериска или вирусна), алергија, паразит...
5
Прва помош при полесни повреди на игралиште
Модринки, отоци, мали гребнатинки, мали исекотини...
5
Доцнење на говор кај децата
Во денешно време, повеќето од децата се подоцна прозборуваат.Загрижени родители бараат совети, помош, утеха насекаде.Но ...
4
Што треба да им кажувате на вашите деца се...
Во време како денешното со несопирливиот развој на технологијата и зголемениот број на обврски, понекогаш се чини дека п...
4




Анкета

Што да дознаете.
пеперутка16

Кога би носеле тројки, што би направиле?