|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.

Дали Витаминот Д влијае на сузбивање на коронавирусот?

Редакција Рингераја, 30.9.2020
Витаминот Д може да биде тајното оружје во борбата со корона вирусот, покажуваат некои нови истражувања. Имено, истражувањата покажуваат голема поврзаност меѓу падот на имунитетот поради корона вирусот и недостигот од витамин Д, пренесува Telegraph

image
/11

За актуелни содржини и вести од светот на родителството и бременост изберете ја Рингераја како свој омилен извор на Google.
Google
Ringaraja logo
Постави


Вадим Бекмен, еден од авторите на истражувањето, вели дека здравото ниво на витамин Д може да влијае за намалување на стапката на смртност на корона вирусот. Во рамките на испитувањето кое се вршело во Универзитетската болница Реина Софија во Шпанија, 50 од 76 заразени пациенти добивале витамин Д. Останатите 26 не го добивале тој витамин. Испитувањето покажало дека 50% од пациентите кои не добиле витамин Д завршиле на интензивна нега. Со други зборови, објаснува Бекмен, витаминот Д ја намалува можноста пациентите да завршат на интензивна нега за 25%.

Проучувајќи ја врската меѓу недостигот од витамин Д во земјите од северната хемисфера и можната улога на витаминот Д во сузбивањето на тешките воспаленија и инфекции како КОВИД-19, ирски истражувачи напоменуваат дека станува јасно дека земјите на јужната хемисфера, како Австралија, имаат релативно ниска стапка на смртност од корона вирусот.

Недостигот од витамин Д е поврзан и со возраста, хипертензија, дијабатес, како и гојазност, додека сите тие фактори се поврзани со покачен ризик од тежок облик на инфекција со корона вирусот. Иако луѓето најголем дел од витаминот Д добиваат од сонцето, овој витамин го има во прехранбените продукти како конзервирана риба, лосос, печурки, сирење, јајца или говедски црн дроб.

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Што да направите кога детето е мета на исм...
Кога детето ќе стане мета на исмејување, навредување или потсмевање, родителите често прво чувствуваат лутина и беспомош...
4
Идеи за декорирање на роденденска торта
Како да направите торта слична на гумените пиленца со кои си играат дечињата?
4
Капини во детската исхрана - да или не?
Капините се вкусно и хранливо овошје кое може да биде дел од разновидната исхрана на децата.
4
Мастика во детска уста – да или не?
Џвакањето мастики често изгледа како безопасна навика која им носи задоволство на децата, пријатен вкус, забава и чувств...
3




Анкета

Omileno ime
AnMari

Najubavo mashko ime?

Ivan (17%)

Milan (17%)

Petar (50%)

Ivan (0%)

Jovan (0%)

David (17%)


Број на сите гласови: 6

Фала на гласовите. Гласавте веќе на сите актуелни анкети. Можеш да направиш своја анкета!