|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.

Чоколадото и бременоста

kidsarelovely.com, 13.5.2014
Како чоколадото помага да се роди среќно дете?

image
/11

За актуелни содржини и вести од светот на родителството и бременост изберете ја Рингераја како свој омилен извор на Google.
Google
Ringaraja logo
Постави


 

Постојат многу причини зошто бремените жени треба да уживаат во јадењето чоколадо

Чоколадото е докажан начин да се подобри состојбата на бремената жена со спречување на различни компликации, вклучувајќи ја и прееклампсијата.

Чоколадото не само што и помага на бремената жена да стане порадосна од идејата дека ќе биде мајка, исто така ? помага да донесе на свет посреќно бебе.

 

Еве зошто бремените жени треба да јадат чоколадо:

1. Темното чоколадо спречува прееклампсија – Прееклампсијата е една од најчестите причини за предвремено породување, што ги става во опасност животот на мајката и животот на детето. Многу често, резултира со висок крвен притисок кој води до конвулзии. Една студија спроведена на Универзитетот Јеил кажува дека, кај жените кои јадат чоколадо на редовна основа, шансите да страдаат од прееклампсија се 50% помали.

2. Чоколадото го регулира крвниот притисок – Темното чоколадо треба с? повеќе да се внесува во исхраната на бремените жени, затоа што содржи повеќе какао кое помага во регулирање на крвниот притисок.

3. Има хранлива содржина – Тоа содржи железо, магнезиум и други хранливи содржини кои учествуваат во метаболизмот на масните киселини.

4. Го ублажува стресот

5. Го подобрува расположението на жената и го олеснува телото од стрес.

6. Има антиоксидативни карактеристики кои помагаат во спречување на срцеви заболувања.

7. Чоколадо помага да се донесат на свет среќни бебиња – Според најновите истражувања, чоколадото може да влијае на однесувањето на бебето во матката. Резултатите од истражувањето покажале дека мајките кои уживаат јадејќи чоколадо во умерена количина, раѓаат посреќни деца.

 

Извор: http://kidsarelovely.com/

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Менструација во бременост. Дали е можно и ...
Една од најчестите заблуди поврзани со бременоста е верувањето дека е можно да имате менструација и додека сте бремени.
6
Најчести симптоми на бременоста
Некои жени едноставно “знаат” дека се бремени од самиот почеток на зачнување на детето. Меѓутоа на други им се потребни ...
3
Сончање во бременоста
Пред на го изложите своето преубаво трудно тело на сонце, прочитајте што (не) им се препорачува на идните мајки, кога е ...
3
Лош здив?
Лошиот здив (халитоза) е проблем со кој се соочуваат милиони луѓе секојдневно.
3




Анкета

млеко
Evgenija D

дали му давате кравјо млеко на детето на 1 година

да (83%)

не (17%)


Број на сите гласови: 6

Фала на гласовите. Гласавте веќе на сите актуелни анкети. Можеш да направиш своја анкета!