Мамма во 18:19
на тема Песнички на македонски
На почетокот, тоа беа рецептите од пиперка, како што се ајварот, малиџаното, лутеницата, а потоа е вклучена и слатката програма – слатко од диви смокви со ореви и слатко од киви. Посебно внимание се посветува на квалитетот на производот кој во себе не содржи конзерванси, адитиви и вештачки бои.
MAMA’S постојано се труди да ги промовира македонските вкусни и уникатни производи и секако да ги запознае странците со овој вид на рецепти. Целта е MAMA’S да го има на трпезата на гурмани од целиот свет а тоа може да се постигне само со едукација. Веќе неколку години, со сите активности, MAMA’S се труди да влијае на навиката на конзументите, дека ајварот не се јаде само со сирење, туку оди одлично и со скара, чипс, паста.. Како нишка во целата приказна на овој бренд, се провлекува „домашниот“ амбиент, рецептите се земени од најдобрите домаќинки во Македонија, промотивните активности и самиот дизајн на пакувањето содржат рачно изработени елементи. Изгледот е модерен, автентичен и привлечен за окото на потрошувачот. „Шапката“ од весник, „ѓерданот“ и црната етикета се навистина забележителни и се издвојуваат на полиците во маркетите.
Тимот на MAMA’S превзема различни мерки за да се издвои од она што е „типично“ за овој тип на производи. Успехот на MAMA’S е во организираните дегустации со наслов „Вашата зимница за ова лето“, соработката со многу ресторани и локали во старата скопска чаршија, организиран прв натпревар во Македонија за дизајн на храна, поддршка на најразлични културни манифестации и слично.
Пелени.
пеперутка16
Кога почнавте да го одвикнувате вашето бебе?