|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.

Историја на бебешката количка

Редакција Рингераја, 24.11.2011
Низ вековите луѓето се труделе да си го олеснат носењето на бебето. До идеја за посебно превозно средство за најмалите, дошло сосем случајно кога во 1733 година Англичанецот Вилијам Кент ја направил првата детска количка на светот

image
/11


 

Пони ја влечел количката

По занимање пејсажен архитект, Кент бил многу познат и ценет стручњак во свое време. На молба на локалниот благородник за неговите деца да направи некоја оригинална играчка на тркала, овој човек воедно направил и голем чекор во историјата на индустријата на производи за децата. Делот на количката, во кој децата седеле, бил многу комотен, направен како корпа во облик на школка. Тркалата на возилото биле огромни, а се движело така што го влечеле животни, коза или пони. Секако, ова мини запрежно возило, кое било богато украсено, за секунда доживеало огромен успех во кругот на локалните богаташи. Сите сакале да го имаат.

 

Мали, накитени кочии

Веќе до 1840 година количката станала престиж. Сосема веродостоен е фактот дека кралицата Викторија имала три примероци. Иако овие примероци биле многу гломазни и релативно несигурни, сепак биле во мода. Доколку луѓето сакале да бидат дел од високото друштво, морале да ја имаат таа направа. Створена за луѓето кои живееле за да уживаат, количките биле стилизирани во таков, аристократски дух – гламурозно, со примеси на кич, повеќе за разонода, отколку за практична употреба.

Количките биле направени од дрво, или од некој друг природен материјал, доволно еластичен за плетење. Од современа гледна точка, тие колички биле вистинско уметничко дело, кое во денешниот начин на живот единствено би можеле да бидат во музеј. Моделите биле во главно автентични и добивале имиња според благородничките титули и династии: Принцеза, Војвотка, Балморал, Виндзор.

Од моментот кога се направени, па се до 1848 година, благородничките колички биле запрежно возило. Со појавата на друг дизајнер, тоа се променило од корен.

 

Тешко прифатени рачки

Американецот Чарлс Бартон дошол на идеја на количката да вгради рачки за туркање и така да им обезбеди сериозна намена. Идејата била да им се овозможи на невработените родители самостојно да ги превезуваат децата. Меѓутоа, неговиот патент бил одбиен во Америка, па Бартон почнал својот пронајдок да го нуди на англиска територија, на кралиците Викторија и Изабела, но и на египетските благородници.

 

Со поглед на мама

Во јуни, 1899 година, на јавна сцена е претставен новиот дизајн на количката. Вилијам Ричардсон ги дизајнирал така што бебето секогаш ќе биде завртено кон родителите, кои ја управуваат количката. Исто така, го променил механизмот на движење на тркалата, така што тие можеле да се движат и одвоено, што дотогаш не било можно. Со тие измени, количката станала по експедитивна.

 

Количка за сите бебиња на светот

До 1920 година, пред крајот на Првата светска војна, модерната количка им била достапна на сите класи. Исто така, интензивно се работело и на нејзината безбедност. Добила кочници и постабилни тркала. До 1950 година, престижот преминал во потреба, а количката била достапна во секоја куќа, богата или сиромашна. Таа е годината кога количката станала вообичаена работа.

 

И тогаш стигна чадорот

Овен Мекларен, аеронаутички инженер, користејќи го своето знаење врзано за авионите во 1965 година дизајнирал алуминиумски рам, на кој го надградил првиот чадор на количката. Овој додаток овозможил прва заштита, а со тоа и поголема можност на пренесување на бебињата со количка.

 

Брзи тркала

Таткото на едно мало момче, Фил Бејчлер во 1980 година се придружил на листата на овие инвентивни луѓе, во оној момент кога посакал да трча во паркот туркајќи ја количката на својот син. Многу брзо забележал дека трчањето не напредува како што замислува и тоа заради тркалата кои не се ефикасни кога е брзината во прашање. Дошол на идеја за ги замени со тркалата на својот велосипед. Резултатот бил успешен.

Останатото е познато. По 1980 година, оваа индустрија толку напредувала, така што родителите денес можат да избираат меѓу големиот број на модели во кои ќе можат да ги возат своите принцови и принцези.

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

20 идеи за декорација на торта за крштевка
Разубавете го најубавиот ден со најубава торта
4
Evy Baby - нови бебешки пелени!
Со комбинација од искуството и најновата технологија за среќни бебиња и мамички, Evyap ги вклопи сите карактеристики што...
3
Мајчиното млеко и предвреме родено бебе
Докосахексеноичната киселина (DHA) – омега3 –масна киселина која се наоѓа во мајчиното млеко е од суштинско значење за ...
3
Дали пивото навистина ја зголемува лактаци...
Да, но тоа не е заради алкохолот кој го содржи. Всушност алкохолот во овој случај работи против Вас
3




Анкета

Што да дознаете.
пеперутка16

Кога би носеле тројки, што би направиле?