Vedrana13 во 19:37
на тема RE: Вештачко оплодување VIII дел
Малите деца потешко го усвојуваат англискиот јазик ако методите на учење не им се прилагодени и ако возрасните, при процесот на учење, не користат прилагодени јазични техники.
• Малите деца треба да се чувствуваат сигурни и да сфатат дека постои очигледна причина да го користат англискиот јазик.
• Активностите треба да се поврзат со некоја интересна и за нив секојдневна позната активност, како што е заедничкото читање сликовници на англиски јазик, рецитирање на англиски јазик, ‘англиска’ ужина и слично.
• Активностите се проследени со објаснувања од страна на возрасните за она што се случува, како и со дијалози во кои се користи јазик прилагоден на децата.
• Активностите поврзани со изучувањето на англискиот јазик се забавни и интересни, и се концентрирани на концептите што децата веќе ги разбираат на својот мајчин јазик. На овој начин, децата не мора да учат нови концепти и нов јазик, туку едноставно го изучуваат англискиот за да можат да зборуваат за нешто што веќе им е познато.
• Изучувањето е проследено со користење на специфични предмети, каде што тоа е можно, бидејќи тие го помагаат разбирањето и го зголемуваат интересот.
Читање
Децата кои веќе знаат да читаат на мајчиниот јазик воглавно сакаат да научат да читаат и на англиски јазик. Тие веќе знаат како да ги декодираат зборовите на мајчиниот јазик за да го разберат значењето на текстот. Сепак, доколку не им се помогне во декодирањето на англискиот текст, може да се случи да ги пренесат веќе за нив познатите техники и на англиски и да почнат да читаат со акцент од мајчиниот јазик.
Пред да почнат со декодирање на англискиот јазик, децата треба да ги знаат 26те гласови од абецедата. Бидејќи англискиот јазик има 26 букви и во просек 44 гласови (во стандардниот јазик), со воведување на останатите гласови подобро е да се почека сé додека децата не се здобијат со повеќе искуство во говорот и читањето.
Почетното читање на англиски јазик оди полесно доколку малите деца веќе го знаат јазикот кој се обидуваат да го прочитаат. Многу деца сами сфаќаат како треба да читаат на англиски, ако читале сликовници или учеле кратки стихови со возрасните, бидејќи најверојатно ја запаметиле содржината. Читањето на она што го знаат наизуст е важен чекор при учење на читањето, бидејќи на децата им дава можност самите да сфатат како да ги декодираат едноставните зборови. Кога децата ќе изградат фонд на зборови што може да ги прочитаат, тие се чувствуваат самоуверено и се подготвени за поструктуиран пристап.
Поддршка од родителите
Децата треба да го почувствуваат својот напредок. Постојано треба да бидат охрабрувани, поттикнувани и пофалувани за добрата изведба, бидејќи секаков успех носи мотивација. Родителите се наоѓаат во идеална позиција да ги мотивираат и притоа да им помогнат во процесот на учење, дури и кога самите тие имаат само основно познавање на англискиот јазик и учат заедно со децата.
Преку заедничкото учење, родителите не само што го воведуваат англискиот јазик и активностите на своето дете во семејниот живот, туку можат да имаат и влијание врз ставовите на своите деца спрема учењето на странските јазици и другите култури. Денес е општоприфатена тезата дека системот на вредностите се воспоставува до осмата или деветтата година од животот.
1 дел: Како малите деца го учат англискиот јазик како друг јазик
2 дел: Фази во усвојувањето на англискиот јазик
забава Бремените
Автор: bobik
Како да се изградат здрави граници со родителите?
Во секое семејство постои длабока поврзаност меѓу родителите и децата,...
Грешките не се крај, туку патоказ
Во животот често тежнееме кон совршенство, но токму грешките се тие шт...
Идентитетот на бебето започнува со игра и збор
Чувството на сопствен идентитет не се појавува одеднаш. Тоа се гради у...
Пастеризирано vs. Сурово млеко
Млекото отсекогаш било симбол на здравје и природна храна, но околу то...
Ако сакаш да внесеш разновидност во исхраната и да пробаш нешто малку ...
Одвикнување од пелени.
пеперутка16
Дали вашето дете прво се одвикна од мокрење во пелена или од какање, и дали постои одреден редослед по кој прво доаѓа едното, а кога другото?