|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.

Игри за дискалкулија - проблеми со математика

Мр. логопед Светлана Трнинкова, 16.6.2020
Игри за усвојување на поимите парни и непарни броеви до 10, за дома и во училиште –Изработил - Мр. Логопед, Дипломиран дефектолог реедукатор Олигофренопедагог - Светлана Трнинкова

image
/11


Прва игра

Наслов на активноста

Слатки парови, составувам и дегустирам и  на другарчињата  им  подарувам, радост  им  донесувам!

- возраст-6 до 8 години.

Простор:

- домашни услови и во училиште.

Што треба да се постигне ?

- Развој на конкретно  оперативно мислење посебно на  процесите на  серијација  и  класификација, аудитивната визуелната    и тактилната перцепција, ориентација  во просторот  времето  и вниманието. Љубопитност, истрајност и воочување на разликата  помеѓу  пар и непар.  Истото  ова  треба  да е  поврзано со  броевите до 10.

 

 

-Потребно време–

1 час.

- Цели-

- Преку игра да воочи разлика помеѓу пар и непар и истото искуство и сознание да го поврзе со броевите од 1 до 10.

 

- Очекувани резултати:

- Правилно  да знаат  и точно да кажат што е пар а што непар, и кои  броеви се парни  и  непарни до 10- .

- Да знаат правилно преку слики и  предмети да разликуваат пар  и непар.

 

-Насоки за правилно одвивање на играта:

- Слика на  дете. Повеќе нови парови на  чорапчиња. Пластичен сад со  повеќе жолти топчиња од киндер јајца. Во секое топче по едно бројче од 1 до 10. Пластичен сад со повеќе бомбони. Може и фигурата во која  се полнат пез бомбони -Мики Маус или  Шиљо.

ЦЕЛ-Учење за разлики помеѓу боревите до 10 - парни и непарни броеви.  Давање на одговор на прашањата -Формирај и покажи што е пар а што непар?

- Учење на разлики помеѓу поимите – повеќе и помалку  -

- Учење и збогатување на речникот со именки во еднина и множина.

- Учење и стекнување на знаења и вештини на деца кои посетуваат настава во редовните паралеки со количник на интелигенција во нормални и просечни вредности. Учењето на овие дечиња ќе биде  брзо, лесно разбирливо, тие ќе немаат проблеми во сфаќањето на правилата на играта и брзо ќе се прилагодат според правилата на играта и со задоволство, точност и прецизност ќе ги извршуваат дадените барања на играта.

- Учење, поттикнување, потпомагање, поставување на кратки и конкретни подпрашања и прашања за деца со посебни потреби со намален  количник на интелигенција од 50 до 70 IQ и гранични случаи со кoличник на интелигенција od 70 do 90 IQ.

- Играта на овие деца ќе треба повеќе пати да им се објаснува и повторува. И кога после повеќе пати на повторување ќе ја играат играта точно, утре или задутре  пак истата игра ќе треба да се игра од почеток и пак да се учи. Специфичност во учењето на децата со посебни потреби, поготово со лесна ментална попреченост и граничните случаеви е дека им треба повеќе време и повторување за нешто да научат, повеќе напор, енергија и труд.

- И тоа што денес ќе го научат утре брзо го забораваат, и ако ги прашате што учеле и играле вчера, нема веднаш да добиете одговор. Тие наученото брзо го забораваат. Од наученото во мозокот остануваат печати на сеќавање како нешто се научило, колку длабоко и содржински, на кој начин и колку во обем.

- Тие печати во мозокот стручно се викаат – енграми - и тие брзо бледнеат.

 

Постапка според која се игра играта :

- Родителот и детето еден со друг си поставуват два вида на прашања:

- Што  се  на сликата на ова дете  е пар од два исти   дела на телото кои можеме да ги  видеме ,да ги изброиме  ?

- Што се на сликата на детето е единечен дел и можеме да кажеме дека тој дел од телото на детето и на секој човек е непар?

- Што се можеме да видеме  на сликата како пар и непар и да го запишеме со броевите до 10, а кои исто така според количината која ја формираат ги делиме на парни и непарни броеви?

- Ајде да ги запишеме и кажеме парните броеви до 10!

- 2,4,6,8,10,-парни броеви

- 1,3,5,7,9,-непарни броеви

- Потребно е на овие прашања да се поттикне  детето да дава одговори.

- Потребно е во почетокот особено за деца  кои прв пат се среќаваат со поимите парни и непарни броеви заедно преку разговор, опишување и покажување да ги осознаат поимите парни и непарни броеви, пар и непар.

- Тука заедно се опишуваат и се играат игрите со бирање на број од жолтите топчиња, и според нив се земаат бонбони и заедно формираме пар бонбони или непар според земаниот број. Бомбоните како награда ги дегустираат. Истата игра со влечење на број и со броење на чорапчиња но бели и исти по боја се осознава, броеме и формираме парови или непар во склад со избраниот број.

 

- Што се како дополнителни и додатни  материјали ни се потребни за  збогатување играта ?

- слики од  броеви.

- слики од пар и непар на предмети.

- дополнително боенки со домашни и диви животни во еднина и множина .

 

- Постапки со дополнителните материјали :

- истите слики се бојат и  се сечат.

- се брои и се формираат по два во парови.

- така паровите ги поврзуваме со бројка.

 

 

Важна напомена во работата со децата 

Педагошки е и логопедски, за совладување на графомоториката, и тоа од поминување од груба кон фина моторика и совладување на опозицијата палец, показалец и среден прст, одозгора да се фаќа рачето на детето. Вака се работи се додека не стекне прецизност во моториката и сигурност во себе и во своите способности при математичките операции броење  и класифицирање во парови. Подредување на паровите под соодветен број и запишување на соодветниот број, парните и непарните броеви  на  предмети  кои ќе ги изброиме и подредиме .

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Колку сте полоши со детето, полошо станува...
Рускиот психолог Јулија Гипенрејтер својот живот го посветила на проучување на односот помеѓу родителите и децата. Нејзи...
4
Објавена програмата на „После часови“!
Ако се уште не сте слушнале за „После часови“, драго ни е да бидеме први да ви пренесемеедна супер вест!
4
Социјализација на децата од предучилишна в...
Вашето дете ќе има многу големи можности за добра комуникација со останатите деца на различна возраст доколку ги следит...
3
Груб моторен развој III
Стандард 3: Детето може да се движи координирано со цел
3




Анкета

Бременост.
пеперутка16

Кој дел од бременоста најмногу ви се допадна или најлесно?