|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.

Многу здравје спакувано во неколку коцки чоколадо

www.doktori.mk, 10.1.2014
Повеќето го избегнуваат чоколадото како намирница која е штетна по здравјето. Но, факт е дека ова не е точно. Особено ако станува збор за темното чоколадо, мораме да кажеме дека неколку коцки секој ден имаат многу голема корист за организмот

image
/11


 

 

Чоколадо за крвен притисок

Повеќе истражувања докажаа, умереното консумирање на чоколадо секој ден го намалува крвниот притисок и ги штити срцето и крвните садови.

 

Анти депресив

Сигурно и самите на себе сте приметиле дека чоколадото е одличен анти-депресив. Всушност тоа содржи серотонин, кој е природен анти-депресив. Луѓето кои јадат редовно по неколку коцки чоколада имаат помал ризик да западнат во хронична депресија.

 

Чоколадо една од најмоќните намирници против рак

За лукот, зелениот чај, боровинката и другите слични намирници сигурно сте знаеле, но дали знаевте дека и чоколадото има ваков сличен ефект? Многу истражувања докажале дека неколку коцки чоколадо дневно заедно со една чаша црно вино се еден од најмоќните оружја за превенција од рак.

 

За здрав мозок

Истражувањата покажуваат дека темната чоколада ги штити мозочните клетки и директно и индиректно влијае за намалување на ризикот од мозочен удар. 

Доколку ви фали нешто слатко, тогаш не двоумете се дали да посегнете по чоколадото, но внимавајте само неколку коцки на ден!

 


 doktori.mk.logo

 


Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Совети за подготовка на градите за доење
Во бременоста се развиваат и млечните канали и млечните меурчиња, а промените се случуваат и на брадавиците кои стануваа...
5
Како да изберете совршена количка за бебе?
Изборот на количка за бебе е една од најважните одлуки за новите родители. Денес постојат многу модели со различни функц...
5
Менување пелени, што да користите и што да...
Менувањето пелени е една од најчестите и најважни рутини во грижата за бебето. Иако изгледа едноставно, правилниот избор...
4
Одберете го најдоброто за хранење на вашет...
Хранењето на Вашето бебе има витално значење за бебето особено во првите неколку месеци, па затоа е важно да го направит...
4




Анкета

na kakov nacin se porodivte?
nataly_13215

na kakov nacin se porodivte?

1.so carski rez (31%)

2.spontno poroduvanje (49%)

3.se uste ne sum se porodila (19%)


Број на сите гласови: 67

Фала на гласовите. Гласавте веќе на сите актуелни анкети. Можеш да направиш своја анкета!