|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.

Ризици по здравјето, ако децата не пијат млеко

Редакција Рингераја, 13.9.2022
Децата кои не примаат кравјо млеко се во ризик од дефицит на витамин Д. Кога се внесуваат пониски дози на витаминот Д од потребните, може да настане коскена слабост и рахитис

image
/11

За актуелни содржини и вести од светот на родителството и бременост изберете ја Рингераја како свој омилен извор на Google.
Google
Ringaraja logo
Постави


 

Секој родител има изградено индивидуален план за исхрана за своите деца според нивните потреби, возраст и преференци. Колку често децата ви консумираат кравјо млеко? Козјото млеко, млекото од бадеми, оризовото, кокосовото и млекото од соја, кои се еден вид замена на кравјото млеко при интолеранција на лактоза и алергија на млечни протеини, имаат големи придобивки за здравјето. Но го даваат ли потребното количество витамин Д на децата?

Според податоците од истражувањето овие вкусни и корисни пијалоци не го даваат потребното количество витамин Д на децата, за разлика од кравјото млеко. Најважниот витамин Д, кој често е нарекуван витамин на сонцето, се синтетизира од нашето тело, кога се изложуваме на сонце.

Исто така витаминот Д може да се добие и преку консумација на риба, јајца, млечни производи, зеленчук, ореви. Тој му е неопходен на човековото тело за градење на силен имунитет, мускули, за здравјето на срцето, мозокот, развојот и зајакнувањето на коските.

Кога кај децата се забележани ниски нивоа на витамин Д, може да настане коскена слабост, а во некои случаи и рахитис.

Во САД и Канада беше спроведено едно вакво истражување. Специјалистите велат дека во 100 мл кравјо млеко се содржат околу 40 единици витамин Д, што го прави главен извор на храна на витамини за поголемите  деца.

Во истражувањето биле вклучени вкупно 2831 деца без здравствени проблеми, меѓу 1 и 6-годишна возраст за период од 5 години.

Тестовите покажале дека децата кои не примаат кравјо млеко се двапати повеќе загрозени од дефицит на витамин Д. Научниците додаваат дека родителите треба да се информираат однапред за количината на витамин Д, калциум и други хранливи материи во алтернативни пијалоци на млеко и храната како целина, за да можат да направат добар избор за исхрана на своите деца.

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Што да направите кога детето е мета на исм...
Кога детето ќе стане мета на исмејување, навредување или потсмевање, родителите често прво чувствуваат лутина и беспомош...
4
Првиот ден во градинка
Тешко е да се предвиди како детето ќе го поднесе првиот ден во градинка и разделбата од родителите. Додека некои деца гр...
4
Колапс, синкопа или губење на свеста
Кризата на свеста претставува застрашувачко искуство за родителите – повеќето од нив имаат црни мисли за епилепсија, или...
4
Нови 10 среќни добитници на Лино плишано мече
Рингераја.мк ги објавува новите 10 среќни добитници на Лино плишани мечиња од наградната игра на Подравка.
4




Анкета

Женско име
mama_sk

Ве молам да ни помогнете во изборот за име на нашата принцезичка :)

Леона (49%)

Миа (51%)


Број на сите гласови: 297

Фала на гласовите. Гласавте веќе на сите актуелни анкети. Можеш да направиш своја анкета!