|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.

Сок од калинка наместо виагра?!

Редакција Рингераја, 21.9.2020
Мажите и жените, кои секојдневно пијат по една чаша сок од калинка, го зголемуваат нивото на тестостерон во организмот, ефект кој се постигнува со вијагра

image
/11


 

 

Зголемените концентрации на споменатиот хормон водат до засилување на сексуалната желба и кај двата пола. Калинката ја препорачуваа истражувачите при Универзитетот “Queen Margareth” од Единбург, како еден од најдобрите природни афродизијаци, пренесува hotnews.bg

Научниците спровеле истражување врз 58 доброволци на возраст од 21 – 64 години, во тек на две седмици. Испитаниците секој ден пиеле по една чаша сок од калинка. На крајот на периодот за набљудување нивото на тестостерон во крвта значително им се зголемил на сите  испитаници.

 

kalinka

 

Кај мажите била забележана поголема влакнетост, задебелен глас и повишено либидо. Кај жените исто така била констатирана зголемена сексуална желба и заздравување на коските и мускулите. Како спореден ефект, тестостеронот го подобрувал расположението и смислата за хумор, а го намалувал стресот.

Претходните истражувања за сокот од калинка укажуваат на високото ниво на антиоксиданси, кои го подобруваат имунитетот, штитат од срцеви заболувања и го регулираат крвниот притисок.

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Секс за време на бременоста: Што е во ред,...
Дали бременоста ви го зголеми интересот за секс? Или, сексот е последното нешто што ви паѓа на памет? Во секој случај, е...
4
Викторија и Дејвид Бекам се разведуваат?!
Викторија Бекам проговори за гласините дека таа и нејзиниот сопруг, фудбалерот Дејвид Бекам се пред развод
3
Бремена сте? Десет работи кои мора да ги к...
Стомачето веќе видливо ви расте и дошло време за шетање по продавниците со гардероба за трудници? Десет работи кои мора ...
3
Желба и менструација: Водич за "оние&#...
Многумина од нас може да се најдат во ситуација кога желбата за интимност изгледа далечна. Сепак, исто така вреди да се ...
3




Анкета

Dali?
Jana9

Dali vaset_o dete odi na karate?

Da (0%)

Ne (100%)


Број на сите гласови: 2

Фала на гласовите. Гласавте веќе на сите актуелни анкети. Можеш да направиш своја анкета!