Односот наставник - ученик - родител (Целосна верзија)

Форум >> [Дете] >> Од деца до ученици



Порака


Felly RR -> Односот наставник - ученик - родител (30.3.2012 11:34:51)

Дискусијата која се разврза во дневната соба ме поттикна да отворам нова тема. Ајде овде да продискутираме за тоа колку вие сте задоволни од односот на наставникот кон вашите деца т.е. учениците. Кои карактеристики според вас треба да ги поседува наставникот, за да биде добар наставник.




Tanjat7880 -> RE: Односот наставник - ученик - родител (30.3.2012 11:49:38)

Felly bash denovive sum gnevna po ova prashanje i nemam shto mnogu da kazam za nego no sepak od moeto skromno iskustvo so segashnava nastavnicka fela ke kazam deka vazno e da e prisuten nastavnikot nautro koga doagjaat decata(mi velish sekoe sabajle ja gledash,retko koga e dodena vo 8casot na rabota,sekogash kasni)da ima spremeno plan i programa so koja ke gi animira cel den decata za da ne besneat i se karaat megju sebe i sekako da razgovara so decata za nivnite "problemi" i nivnoto razmisluvanje okolu nekoja slucka bilo pozitivna ili negativna....a set_o ova kaj nas go nema,ostaveni se decata sami na sebe i pokraj se se ODLICNI genijalni deca 




Viktori -> RE: Односот наставник - ученик - родител (30.3.2012 11:59:57)

ИЗВОРНА ПОРАКА: Tanjat7880

Eve sum,sekogash "namirisuvam"dobro kafe koga e so dobro drushtvo,najgolemoto za mene!
Od vcera,devojki moi jas nemozam na sebe da si dojdam,me zbuni,povredi i bash razocara nepromislenata izjava na nastavnickata na moeto prvoodelence i toa vo prisustvo na drug roditel.Ako ima problem neli treba da me povika i da razgovarame oci vo oci i toa tvrdenje da go potkrepi so nekoj primer ili samo dovolno e da se tresne neshto a potoa da se kaze deka ne se mislelo bash taka i deka JAS ne ssum svatila?!Od dve kila gi digame decata,im se treseme na sekoe neshto i maksimalno im se posvetuvame za da dojde vreme nekoj ili nekoja da moze da se IZIVLJAVA na niv bash kako ke i tekne[image]http://www.ringeraja.mk/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]




ИЗВОРНА ПОРАКА: Tanjat7880

Аман бе Тања што се случило, што одвалила таа? Не се нервирај, џабе што се просветни работници кога се непромислени до максимум, има примери ехее... колку сакаш [image]http://www.ringeraja.mk/forum/smileys/hudicek1.gif[/image]

Bash taka,nepromisleni se do maksimum,priznavam NAJLIGAVATA MAJKA SUM no i se trudam da bidam objektivna i realna i jasno znam shto e moeto dete i koi se negovite mani i vrlini,NEZNAEL DA DRUGARUVA beshe nejzinata zabeleshka i toa pred edna majka na drugo dete a toa bash go smetam deka e negova vrlina,otvoreno dete e odsekogash druzeljubivo i krajno zaigran e,od kade i e taa kostatacija neznaeshe da kaze nitu primer da dade....
Treba da svatime deka ima sekakvi a posebno deka nastavnickite se minorni i prolazni i deka netreba da prashuvame,potprashuvame i da se objasnuvame so niv zatoa shto samo im davame povod da IMAAT SHTO DA KAZAT i da se oset_at bitni i mokjni,toa e mojot stav koj eve od vcera se trudam da go primenuvam no ne mi uspeva nikakoooo 



ИЗВОРНА ПОРАКА: Viktori RR

Тања ма, па што си се потресла толку.
Кажи и на таа кокошката дека исто така и е работа да помогне во социјализацијата. Не е таму да стои како дрвена марија и да гледа да не се убијат само.

Втора работа, никогаш не се вади и не покажувај слабост пред наставничките. Строго заби.
Прашај ја дали е случајно на постдипломски по психологија и ако е, на што е насочена.
Пошо е труба, со педагошка, ќе ти каже не, и ти онака мутаво кажии: А па не сте баш стручна да правите такви проценки.
Трето, обавезно прашај ја што презела таа и што планира да превземе.

Може и да е вистина и да не е, не се потресувај, откаде знаеш како го прифатило детето школото, можеби се повлекло. Во секој случај во школото има психолог! Значи ако има вистински проблем има кој да реагира. А таа да тресе од ракав не треба и не смее!



ИЗВОРНА ПОРАКА: Maca RR

Каква глупост Тања...значи сите се исти - не знаат кога, како и пред кого да дадат коментар за детето. Ќерка ми само што тргна во градинка, уште не знаеше да оди и една од негователките, пред други родители, ми вика: Вашето дете многу ги малтретира другите деца!!!! И тоа на глас си кажа пред сите. Ми идеше да и ја залепам една.



ИЗВОРНА ПОРАКА: Felly RR

Мацо, не се согласувам дека сите се исти. Не може од неколку слични искуства да ги ставиме сите во еден кош. Се согласувам дека има и такви наставници/воспитувачи што понекогаш непромислено реагираат, ама не се сите такви.



ИЗВОРНА ПОРАКА: Tanjat7880

Off Viktori,eve ushte ova ke go pisham i vekje ne gnjavam poveke.
Vo oddelenieto ima sedum(ne e mala brojka neli)deca od nashata zgrada i zgradite okolu koi si igraat nadvor dolgo vreme,znaci decata mu se poznati i eve i den denes se sobiraat pred zgrada i si igraat,karaat,nategaat i se po red,neli.
Sekoj rodenden  na shkolsko drugarce mu e dozivuvanje i nikako nesmee da se propushti,tamu i jas prisustvuvam i gi gledam deka decata ODLICNO funkcioniraat.E sega ne me stvoril BOG da "pokazuvam zabi" i da i pametuvm a so toa da i dadam shansa da tresne druga glupost koja ke me pogodi no ke moram i bash se prashuvam dali tie prashanja da i gi postavam po MAIL za da i dadam shansa ubavo i natenane da objasni!!!



ИЗВОРНА ПОРАКА: Maca RR


ИЗВОРНА ПОРАКА: Felly RR

Мацо, не се согласувам дека сите се исти. Не може од неколку слични искуства да ги ставиме сите во еден кош. Се согласувам дека има и такви наставници/воспитувачи што понекогаш непромислено реагираат, ама не се сите такви.

Точно Фели и фала што ме поправи [sm=smiley31.gif] Заборавив дека учителките кај кои е оваа година не се такви. Се што имаат да кажат го кажуваат само на родителот и не пред други родители и воспитувачки.
Се сеќавам дека мојата наставничка од 1 до 4 одд. беше таква, се пред децата кажуваше, те навредуваше пред сите без око д и трепне.



ИЗВОРНА ПОРАКА: Ikana

Инаку јас имав еден професор во средно што дури и мито бараше за подобра оценка, така да мноооогу добро знам какви расипани јаболка има меѓу просветните работници. Ама има и луѓе што цел живот ќе ги памтам како втори родители малтене! А такви коментари од учителки, Тања, од едно влегло од друго излегло. Баш прашај ја да не има мастер по психологија[sm=smiley36.gif] Си придаваат значење само, според мене.



ИЗВОРНА ПОРАКА: Pepelaska###

Леле девојки бе , немојте така за наставничките хихих, не има тука ама невработени со крпите дома[sm=hudicek1.gif].
Епа тоа ти е кога нема испит за тоа КОЈ може да биде наставник, кој е психички способен за работа со 20 и повеќе деца кои се во фаза на развој, кои сеуште немаат толлку развиена свест.И оп во тој кревок развој некој кој го почитуваш и го гледаш како Бог ти ги руши соништата. Абееее, сега за да си наставничка мора да имаш партиска книшка, дебели врски , и да , битно е да се шеташ секој ден во нови костумчиња и штиклички а штоп имаш во главата ич не е битно, и колку тебе ти се битни тие деца.
Тања, ако не можеш да и кажеш во лице, пиши и маил , прашај ја да објасни зошто тоа го кажала, како го замислува таа другарувањето на твоето синче, а и мислам сега дека ги оценуваат и нив. Ако можеш на маилот стави уште некој во она што е cc, некој надлежен над неа.



ИЗВОРНА ПОРАКА: Felly RR

Пепелашка, да беше вработена немаше така да зборуваш - за штикличките, костумчињата и празните глави. Како ќе се чувстуваше ти - да беше вработена како наставничка, и да слушаш коментари како твојот?
Тања, мислам дека е многу подобро, лично да разговараш со наставничката, сигурно секојдневно се гледате - кога го носиш и земаш детето.




ИЗВОРНА ПОРАКА: rina13

ja mislam deka sekoja godina treba da idat toa nastavnicite na psiholoski testovi.Jas ne mrazam lugje ama nastavnikot od 1-4 go mrazam od dnoto na dusata,on bese kako gjavol dojden da maci decinja.gi samarase decata ako ne znaat tablica,koj nema sestar po red slakanica ili broilo skubenje kolku sakas.Nedaj boze sunger da si zaboravil kjotekot ke ti go opne.Kon mene osobeno bese netrpeliv posto se znaea so tatko mi preku drugo mesto I ne bea bas vo dobri odnoi, znaete li deka koga pravevme roboti od kutii cigari pocna da mi se dere ti retardirana li si koj ti rece vaka obratno da ja zalepis kutijata tebe ti fali nesto jas pusto levak se obratno I den denes pravam a baska sto sin mu bese na gosti na casot.Najkrivo od se mi bese sto nikogas ne im kazav na moite.Zatoa mamicki razgovarajte so vasite deca bidete bliski zasto sekakvi lugje ima pa duri I nastavnici.Site sto mi bea soucenici nikoj nekazuvase doma od strav a on pred roditelite lizni mazni.Uste ne e otiden vo penzija samo gi zalam tie decinja.



ИЗВОРНА ПОРАКА: arh_diz RR

Pepelaska ova sto go napisa donekade  e tocno, imam dokaz..Na brat mi malata e 2 oddelenie nastavnickata i otide vo penzija , na nejzinoto mesto vrabotija devojka koja nema pedagoski fakultet dopolnitelno davala ispiti prethodno rabotela kako sefica vo konfekcija.Ama zatoa majka i vo ucilisteto e nastavnicka pred penzija i so direktorkata na ucilisteto se prijatelki.Odnos na nastavnickava kon roditelite uzas snaa mi kazuva



ИЗВОРНА ПОРАКА: Pepelaska###


ИЗВОРНА ПОРАКА: Felly RR

Пепелашка, да беше вработена немаше така да зборуваш - за штикличките, костумчињата и празните глави. Како ќе се чувстуваше ти - да беше вработена како наставничка, и да слушаш коментари како твојот?
Тања, мислам дека е многу подобро, лично да разговараш со наставничката, сигурно секојдневно се гледате - кога го носиш и земаш детето.



Фели не мислев никого да навредам, секако дека е убаво наставничката да е средена и дотерана , ама според мене тоа не е на прво место. Овој коментар го пишав затоа што и додека одев на школо , и кога одев на пракса имаше 2 3 наставнички кои никогаш не слушаа што кажуваш како кажуваш колку си спремна туку најпрво што правеа беше “мерење од глава до пети “ и задржување поглед неколку минути на облеката што автоматски ти ја руши самодовербата колку и да си среден. А за тоа дека има празни глави има, има луѓе кои ссеуште го немаат завршено факултетот , кои пишале квадрат 2 3 пати и сега се најдобри наставници оти имаат врски. Имам многу другарки кои имаат деца на училиште и се жалат од однос, од начин на предавање, и слично.Секако дека се трудат сите. Не велам дека нема одлични наставници и секоја им чест



ИЗВОРНА ПОРАКА: Tanjat7880

Pepelashka shto ti e na tebe,kasnish devojko,kakvi kostimcinja i kakvi shtiklicinja bre,obleceni se(ova zboruvam za tazevo,tukushtoprimenite nastavnicki)vo helanki,retko crni, i maici okolu strukot dolzina i zadolzitelni se ribarskite cizmi na golema shtikla se razbira!!!





Viktori -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 12:10:29)

ИЗВОРНА ПОРАКА: Felly RR

Пепелашка, да беше вработена немаше така да зборуваш - за штикличките, костумчињата и празните глави. Како ќе се чувстуваше ти - да беше вработена како наставничка, и да слушаш коментари како твојот?
Тања, мислам дека е многу подобро, лично да разговараш со наставничката, сигурно секојдневно се гледате - кога го носиш и земаш детето.


Фели јас мислам дека ти не треба лично да сфаќаш. Кај сакаш биди ти вработена, можеби ти си добра наставничка, ама сепак за тоа ќе кажат родителите нели.

Во поголем број од случаите, сум видела наставнички облечени ко калаштури во школо.
Последно што видов на ФБ една наставничка се бунеше зошто им вовеле дрес код. Замисли, како смееле бе! А не им вовеле на децата.

Прво наставници се, а второ со кој памет таа ќе воспитува и образува дете кога самата се споредува со 16 годишна пубертетлика.

Во нашата ни педагошка академија се штанцаат просветни работници последниве години и општо е познато, ако за ништо не те бива запиши се на педагошка.
И жално е што можеби навистина има квалитетни кадри, ама се губат во напливот на партиски војници, неспособни за ништо.

Да не зборам за необјективноста, непрофесионалноста, непотизнот. Ова се одлики на професорите кај нас! Син учи кај мајка, тетката работи во школово и цела фамилија децата учат таму, наставниците се добри со децата, затоа што се роднини на колешка, па нели ќе им затреба за нешто.

Значи ова не е еден пример! Ова е во секое училиште.

И што е најтрагично, ти пробуваш да го воспиташ, упатиш и научиш детето да биде човек, а не гребатор, ама не може бре! Приметува кој успева, а кој не, затоа што просветните работници се дотолку просветлени што од светлоста не приметуваат дека се гледа од километар!

И така ти им праќаш дете желно за успех и учење а добиваш готов производ - исфрустрирано мало човече, а од нивните деца дебили што цел живот ќе се шлепаат како тртки, затоа што мама утре ќе стави 5ка на овој, или тета 5ка на оној!

Фели не ме сфаќај погрешно не те напаѓам тебе лично, ама темава ми ја дига косата во воздух и лично мислам дека треба да се има психијатриски преглед прво и тоа не еден, туку да се повторува на секои 6 месеци. И учителките, наставниците да немаат трајно решение па да ми изиграваат антачиблс туку да им се продолжува!




Tanjat7880 -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 12:16:14)

И учителките, наставниците да немаат трајно решение па да ми изиграваат антачиблс туку да им се продолжува!

E ova drzi,navistina e taka,taa shto ima reshenie se odnesuva ko BOG a taa shto e zamena se trese nad decata




Џесика -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 12:28:47)

Ееее така е во Yahya Kemal кога конкурирав таму, фино лепо се изјаснија дека никој, ама баш НИКОЈ нема решение, туку секоја година се продолжува договор, и тоа е според мене правилно донекаде. Во тој случај наставниците ќе се трудат со сите сили да се докажат, и ќе бидат и креативни и културни и све. Башка што имаат феноменални услови, па да ти е мерак да се докажуваш таму [sm=smiley1.gif]




Viktori -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 12:30:36)

Види тоа не е изводливо во нашава држава, затоа што неаргументирано ќе ги отпуштаат и ќе биде бетер и бетер, ама да сме салам држава, да, тоа е најдобро решение.

---------------------------------------------
за условите на наставниците нејќам да дискутирам.
Прво, знаат пред да се запишат на факс, колку се може со што,
и второ, мене ако ме прашуваш треба и да се скрати.
Прво имаат работно време од осум саати од кои работат 4-5 и си одат дома. Ова во училиштата каде немаат картици.
Значи за скратено работно време и преплатени се. А дали им е тешко или лесно, пак важи тоа погоре. Наставник е тоа толкави се платите во Мк и треба да знаат во што се впуштаат.




sandrin -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 12:38:38)

imam prijatelka koja raboti vo sredno uciliste i veruvajte se trese- da, ama od decata!
za zal, ni samite roditeli ne mozat da zamislat sto se nivnite deca mozat da si dopustat (ocigledno decava mnoooogu se promenile)... ok ova se malku pogolemki deca, koi gi razbiraat odnosite na pari i mok i gi koristat nemilosrdno!

i da, i jas mislam deka vo obrazovanievo raboti se i sesto i tocno na pedagoski fakultet se zapisuva toj sto ne znae sto saka ili nema kade, i nekako decava taka fino ke se "usmerat" za koga ke dojdat vo sredno veke da se na gorna granica na nepodnoslivost
imame vo semejstvoto iskustva so taa vozrast deca niz evropa i nikade, ama nikade ne smeat da si gi dozvolat rabotite stvo nasive tuka gi pravat!




Ikana -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 13:25:47)

Јас мислам дека во секое школо, основно или средно па и градинка треба да се направат суштински промени,од најниско па до највисоко ниво. Психолошки тестирања се неопходни, како и тестирања пред да стапиш воопшто во работен однос и детален преглед на историјата на таа личност која има аспирации да се вработи како воспитувач, наставник или професор. Мислам у странство на рецепционери им прават детален бекграунд чек, а не па за личност на која и доверени десетина дечиња. Второ, дрес код и те како! Не е дискутабилно!
Трето, редовни систематски прегледи (чим можат на вработени во смедководствена фирма да ги малтретираат да прават систематски 2 пати годишно, за наставници и луѓе што имаат контакт со деца по 4 пати годишно, како и тестирање за алкохол, дрога, апчиња, историја на болести итн..)
Четврто, пробен период. Интервјуа со децата дали се задоволни од новата наставничка, воспитувачка итн...Надгледувач кој ќе врши мониторинг на сите спроведени активности во неделата, и ќе даде оценка и перпораки, соодветно. Инспекции неделно, не месечно. Психологот школски редовно да ги прима децата на разговор, и да дискутира за нивните проблеми и идеи на дејли бејсис. Секој ученик да има дневник за работа на час. Во тој дневник да има 2 графи: една за часот а друга за домашно. Учениците да добијат книжуле со сите школски активности предвидени во годината, како и празници, слободни денови, распусти, правила за однесување, правила на школото.
Ова го зборувам бидејќи имав среќа да учам 2 години во страснка држава, во католички колеџ, еден од најдобрите во државата, кој ми овозможи да напредувам, спортувам, со правилен однос и макотрпно учење да станам еден од најдобрите ученици во мојата генерација во странско училиште, на странски јазик (како мајчин).
Поентата ми е....цвеќето ќе процути ако има услови и се наоѓа во добра средина и е поттикнато и згрижено.




Pepelaska * -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 13:51:08)

Според мене прва и основна карактеристика која треба да ја поседува еден наставник е да биде многу многуууу добар психолог, значи тој однос не може да биде ист во основно како што е сега мислам до 5 одделение, кога детето гради самодоверба , кога за прв пат чувствува дека само нешто прави ( со самото тргнување на училиште неговиот живот се менува) , сфаќа дека има свои обврски,
па во средно кога тинејџерот гради идентитет, не може да се има ист однос како со малите деца.
Втора карактеристика, да ги сака децата и својата работа( да поминува доста време со своите ученици) , да истражува нови работи во областа која ја предава, да знае своето знаење да им го пренесе на учениците толку добро што тоа никогаш нема да го заборават.
Трета карактеристика - да биде втор родител - кога детето прв пат се одделува од дома( градинка, училиште,) тоа доживува огромни промени во неговото мозоче и срце. Таму треба да го чека топлина, љубов и секако одговорност.Истото важи и кога се преминува од основно во средно. Темава е неисрцпна ама за мене ова се основните карактеристики.Ако наставникот е сигурен во себе, знае штто прави и ја сака својата работа и децата тоаш автоматски произлегува добар однос и со децата и со родителите.
Не сакам да напаѓам никого но многу од нив своето незнаење се обидуваат да го прикријат со нешто друго.

Икана идеите ти се прекрасни, во некои училишта се практикува тоа , секој ученик си има свое досие шт о и како сработил еден вид на дневник, а ова со програмава е многу добро ама за тоа не се криви наставниците туку некој од погоре.Како би смислиле целогодишни слободни денови кога не можеа да се решат дали ќе учат во снегот или не?Да не одам офтопик сега[sm=smiley1.gif]




kikicka -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:00:37)

Свеки е учитека од 1-4одд. Мене ми беше учителка кога бевјас 1одд .Жената стварно немам зборови колку сме ја сакале и колку беше добра,и секогаш викавме втора мајка (што мене навистина ми испадна 2 мајка [sm=smiley36.gif]) а и сеуште е наставничка има уште 10г до пензија.АМА оваа година мнг се жали од децата,ни ред ни ништо ја збрлавеле и често пати дома си плачи оти одлуките не се во нејзини раце.Замислете ејј предходниот психолог што бил (сега е нов) на мајката рекла : Твоето дете никој не го сака! АЛОООООО психолог си бре па јас да сум ке те столчам простотилок ниеден срамота ,свеки неможела да исдржи се изнарикала оти оваа глупачата така и рекла намајката ,а замислете како и било на жената тоа да го слушне дека нејзиното дете никој не го сакал... Порано родителите ги пишеа децата каде сакаат т.е кај кои учители сега незнам како е али оваа година ради некој повисоки од нејзина функцијаа и направиле каша попара и жената колку и да средува не може. Има во класот 3 дечиња со посебни потреби и тоа 2 се насилни,колку и да се труди да работи со нив неможе бидејќи детето не сака,бегало тепало и сл. Јас не викам дека е лесно и на мајките ,која мајка не сака резултати колку може се труди да му опстое на сите деца,но ете со тоа детенце и психолог работело на часеви заедно и иста песна. Свеки не знаете колку се труди да најде решение за детето некако заедно со мајката да решат и да има мир за сите,бидејќи детенцето ги напаѓало и другите деца,и нормално од друга страна и тие деца имаат родители кои се бунат и сакаат безбедност на децата . Порано дечињата со посебни потреби беа во еден клас ,додека сега се измешани. Незнам од една страна е добро да се мешаат со др.деца од друга стр. ако гледаме и не е .Знам дека не е лесно на ниедна мајка тоа да го трпи.

А психолошко тестирање пфффффф и тоа како....па јас уште имам страв од тој психолог од основно брее кога ке ја видеш бегај одма не па да прелафи нешто тоа намуртена фаца одкако е родено не дај боже да те пратат кај неа....Кога и да речеа дека некое дете е кај психологот за нас тоа беше КАЗНААА страшна




cacisk -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:06:08)

Gi citav prethodnite diskusii i ozam da kazam deka sega vo ova vreme nastavnicite se za zalenje. Nikoj ne go zastituva nastavnikot. Na ucenik ne smees ni da mu viknes ni da go iskaras. Vednas ti ide roditelot ili ne daj boze na TV da te kazat. Poveketo deca se prerazgaleni i mazeni od svoite roditeli i zatoa dobivaat sila. 




sandrin -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:07:30)

se slozuvam za psiholoskite testiranja, samo ne znam koj ke gi sproveduva (so ogled na toa sto lisno znam kolku 'sakati' psiholozi izlegoa od fakultet)... i za zal se ke se svede na situacii slicni kako pri vrabotuvanje... ti davaat nekoi demek testovi, pa nesto demek ekspertiza nekoja boli glava, pa malku poveke prepisano od internet a neadaptirano na nasata sredina...
se na se- nasava drzava e IMPROVIZACIJA od sekoj aspekt!




kikicka -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:10:56)


Ова го зборувам бидејќи имав среќа да учам 2 години во страснка држава, во католички колеџ, еден од најдобрите во државата, кој ми овозможи да напредувам, спортувам, со правилен однос и макотрпно учење да станам еден од најдобрите ученици во мојата генерација во странско училиште, на странски јазик (како мајчин).
Поентата ми е....цвеќето ќе процути ако има услови и се наоѓа во добра средина и е поттикнато и згрижено.
[/quote]



Ikana сето е ова супер Но нашава држава ццц нема шанси.Додуша работат нешто на копјутери од што ја гледам ,а и ме бара за помош свеки цело време раб нешто на мини пс едвај догледува ама си тера ред....др колшки стало копираат од неа само доле си мењаат името и презимето и опа Цуца дома си прати сериите има кој за неа да напише...јас целов рем и викам шо дава така нека си раб и они ама ајде ,да биде дека она се знае:)....Туку знаете ли вие колку деца одат на школо со бабите ,родителите никаде ги нема нити се интересираат. Пр: таткото доаѓа кај нас електричар нешто за работа,свеки му го учи детето и сега наместо таткото да праша ,свеки го чекаше и неможеше да се стрпи и му вика абе ти не прашуваш за детето што како,а овој еее како е добар а нека трча таму нека уче! НЕка уче ама да седнеш ти дома со него да поработиш малку не ке е лошо. Родителите се тие што треба да му опстојуваат на децата ,што ке тушка учителката со сила ако дома родителот не обрнува внимание и не работи со детето??




Felly RR -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:12:52)

Можеби лично ме погоди темава, бидејќи се што прочитав беа само негативни карактеристики за наставниците, а како што пиша Пепелашка, посебно за одделенска настава, наставникот е како втор родител на детето. Мислам треба пред се да имаме доверба во тој на кого го оставаме нашето дете речиси пола ден.
А за работното време, немојте да мислите дека работата на наставникот завршува кога ќе си замине од училиште. Прво само за да го осмислиш часот, да изнајдеш се нови и нови активности кои нема д а им се здосадат на децата а ќе ги натераат да научат нешто- може да изгубиш повеќе време, отколку што ти трае самиот час, па пишуваш подготовки, спремаш тестоци, прегледуваш тестови, правиш аналитички листи за тие тестови, спремаш наставни ливчиња, други материјали за на часот. И баш помладите наставници некогаш (не во сите случаи) се трудат многу повеќе отколку постарите. А ако си ја сакаш работата, сигурно ќе ти претставува големо задоволство да видиш дека децата со нетрпение го чекаат твојот час, трчаат да те гушнат кога ќе ги видиш - и за тоа уште повеќе ќе се трудиш.
А за дрес код, не мора ни да постои пишан, треба сам да си свесен што е пристојно а што не.
P.S. Јас не барам од тоа што сум напишала, некој што не ме ни познава лично да каже дали сум јас добар работник или не. Тоа можат да го кажат родителите и децата кои секојдневно имаат контакт со мене. Поентата ми беше сигурно од нешто сте задоволни, дај пишете и од што сте задоволни а не само да критикувате.




sandrin -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:15:21)

Овие мерки кои ги предлага Икана се навистина интересни и кај нас веќе дури и неопходни, единствено не се сложувам со тоа децата да ги оценуваат професорите(особено од 5одд до крајот на средно училиште)... не велам да не се слушне нивното мислење, но тоа се сепак деца и начинот на кој вршат евалуација е според оцената која ја имаат кај тој професор, а не според начинот на кој тој ја води наставата. За одличните тој е одличен, а за оние послабите нечини.
Дури на факултет би можеле да извршат ваква оцена, јас се сеќавам дека на факултет имав прекрасни професори кај кои имав 9 (со пониски фала богу немав искуство), но и не толку добри кај кои имав 10... дури тогаш можев да ја направам разликата, во средно- потешко малку!




Ikana -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:17:56)

Цациск донекаде се согласувам со тебе. Но тоа не се веќе деца, туку тинејџери кои се веќе нечиј производ, дали на претходните наставници или родителите или како и да е. Рибата смрди од главата. Ако наставник или професор нема авторитет во својот клас, па кој да го има?
А за тоа дека професорите се за жалење воопшто не се сложувам со тебе. За жалење се оние кои имаат дипломи и признанија, а не можат работа да најдат. А оние кои се изживуваат поради тоа што се недоприливи виа партиската книшка, ич не се за жалење, за нешто друго се. Јас тазе вратена од странско школо, се запишав во тогаш демек најдобрата гимназија скопска.....за да ме малтретира еден професор и мито да им бара на моите за да ми поправи оценка и намерно на писмени што други професори приватни (да не зборам за нив колку пари дале моите), ги оценувале како за 4 минимум, ми става двојки и кецови??? Тоа е професор??? И баш поради ставови ко твоите, моите родители ме караа мене, и мислеа дека јас ништо не учам итн итн, а јас скапував по приватни професори и ко ненормална учев за да поправам една глупава оценка по математика, предмет кој освен собирање и одземање, во професијава моја нема никогаш да ми затреба! И на крај мито кога им побара, се беше јасно....но штетата беше направена.

Децата, посебно помалите, не можат да излажат или да го гледаат наставникот од призма на успех/ неуспех или моќ/ немоќ. Како што кажа Фели, или ќе трча да ја гушне или ќе плаче. А за средношколците, штом им наметнуваат 5 различни државни матури за да влезат на факс, и тоа за секоја генерација различно, на кој како му текне, за едни има приемен, за други нема....и те како треба да оценуваат, греота ги измалтретираа до максимум. Имам двајца внуци што се средношколци во гимназија и двајцата се многу добри ученици и никогаш не направиле проблем на час, ниту надвор од часот. Кој ви ги прави тие идеи дека децата се зли, јас незнам. Имало неколку инциденти пред кои сите сме останувале шокирани, но тоа се изолирани настани, не е убаво да се генерализираат работите така. Секогаш ќе има и расипани јаболки, во сите категории, дали родители, дали деца, дали наставници или професори. Ама тоа се индивидуалци, кои треба да се стремиме да ги препознаеме и да ги пренасочиме во добра насока.




kikicka -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:24:37)

Фели јас неможам да кажам за наставниците ништо Л сеуште не оди на школо или градинка,зборувам за свеки кој е учителка и стварно кога јас бев нејзин ученик мнг ја сакавме и не само ние туку и родителите тоа го забележуваа.Сакаа да ни ја сменат и да ни дадат нов наставник,да ја префлрлат во нова програма со други дечиња онаа степ бај степ штобеше.Замислете ние деца 3 оделение ,ни родителите неможеа да замислтдека сме се собрале да протестираме ,не ја даваме учителкатаи крај толку мнг ја сакавме и решија да ја остават. Од тогаш па наваме секој родител знае дека свеки е мнг добра учителка и сите сакаат децата кај нејзе пошто се труди на секое дете да му посвете внимание.Уште се сеќавам дека тогаш мала незнаев дропки како останувала со мене да работи за јас да научам ...жената е посветена на работата ,јас некогаш и помагам кога сум таму,колку пати ке рече дај нешто од Youtube песни како да симнам да му пуштам да учиме нешто ново да му покажам .Или најди некоја приказна,материјал за нешто покажи како да најдам. Значи имаа такви кои на стари години се трудат максимално,но има такви кои чекаат на готово.
ИЗВОРНА ПОРАКА: Felly RR

Можеби лично ме погоди темава, бидејќи се што прочитав беа само негативни карактеристики за наставниците, а како што пиша Пепелашка, посебно за одделенска настава, наставникот е како втор родител на детето. Мислам треба пред се да имаме доверба во тој на кого го оставаме нашето дете речиси пола ден.
А за работното време, немојте да мислите дека работата на наставникот завршува кога ќе си замине од училиште. Прво само за да го осмислиш часот, да изнајдеш се нови и нови активности кои нема д а им се здосадат на децата а ќе ги натераат да научат нешто- може да изгубиш повеќе време, отколку што ти трае самиот час, па пишуваш подготовки, спремаш тестоци, прегледуваш тестови, правиш аналитички листи за тие тестови, спремаш наставни ливчиња, други материјали за на часот. И баш помладите наставници некогаш (не во сите случаи) се трудат многу повеќе отколку постарите. А ако си ја сакаш работата, сигурно ќе ти претставува големо задоволство да видиш дека децата со нетрпение го чекаат твојот час, трчаат да те гушнат кога ќе ги видиш - и за тоа уште повеќе ќе се трудиш.
А за дрес код, не мора ни да постои пишан, треба сам да си свесен што е пристојно а што не.
P.S. Јас не барам од тоа што сум напишала, некој што не ме ни познава лично да каже дали сум јас добар работник или не. Тоа можат да го кажат родителите и децата кои секојдневно имаат контакт со мене. Поентата ми беше сигурно од нешто сте задоволни, дај пишете и од што сте задоволни а не само да критикувате.





Viktori -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:29:01)

ИЗВОРНА ПОРАКА: cacisk

Gi citav prethodnite diskusii i ozam da kazam deka sega vo ova vreme nastavnicite se za zalenje. Nikoj ne go zastituva nastavnikot. Na ucenik ne smees ni da mu viknes ni da go iskaras. Vednas ti ide roditelot ili ne daj boze na TV da te kazat. Poveketo deca se prerazgaleni i mazeni od svoite roditeli i zatoa dobivaat sila. 


на ученик не треба ни да му викаш! Зошто да викаш? Наглуви се?

Наставниците се за жалење, да затоа што поголем дел се неспособни да работат со деца.

Сега ќе ти кажам зошто: децата на твоите роднини, сестри браќа, ќе учат кај тебе. Тие се оние деца што за некое време ќе се научат дека ти се ќе средиш.
Или те запишале со врски на факултет, те вработиле ли со врски не е битно, или си колегијална па правиш услуги на другите наставници.
Едните деца растат исфрустрирани и мразат наставници од дно на душа, затоа што нивниот труд се цени каков што е, а другите се гребатори невидеини и научени така да го поминуваат животот затоа што има кој да среди и нивниот труд се наградува а реално нема основа. Си напишал за 3 си добил 3. Е кај вторите не е така. Тие на крај секогаш имаат 5.

Значи 100 наставнички да пишат, не можат да ме убедат поинаку, затоа што така функционира се во државава. Услуга за услуга.

И во врска со услугите, не мислам дека старите наставници се полоши. Напротив, пола од сегашните млади наставници не знаат што значи зборот интегритет! А камо ли да имаат интегритет.
И најмалку не ми се допаѓа кај наставниците што не водат сметка за чувствата на децата. Дете од 2 одделение не донело тетратка и таа му вика: Немаа толку време мајка ти и татко ти да ти купат? или Ич не си воспитан, никаде нема да стигнеш, најнемирен си, од тебе не можам час да држам, од вас грло ме боли, ти ништо не знаеш, толку ли не ти фаќа и најненормалниот кометар слушнат до сега од наставник беше: Поглупаво дете од тебе немам видено!

Кога наставник е дојден до дереџе да збори за децата денешни какви биле - крај! Барај си друга работа, оти ова им е најакиот изговор до сега. Децата какви се - родителите какви се. Они, срцки златни...

Сестро златна, не на ТВ, не планирам да се резилам за кокошки, туку за коса од земја.

Цаци те цитирам, ама не ти се обраќам лично. Постов е реплика на твојот коментар.

--------------------------------------------------------------------------

И постот мој е коментар за нашиот корумпиран образовен систем, а не неколку наставници.
За наставниците на децата мои не знам дали мислам нешто лошо или добро. Генерално се ОК, ако не биле си кажувам што мислам и тоа е.
Ама за школото како институција до пред некое време, мислев дека е дупка за партиски кадри. Во меѓувреме се смени директорката, па верувам дека може да се смени. А дали на арно или не, ќе ви кажам.




sandrin -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:32:34)

Икана, повеќе од сигурно е дека има и вакви примери, но верувај има и одлични професори кои нерви кинат со учениците... и јас кратко работев како професор пред неколку години и ако ви казам дека родителите во лице не лажеа за да ги сокријат глупостите на децата, а не дај боже да му кажеш на некое милениче по дома кецот да си го поправи очите ќе ти ги ископа и ти вика јас такви глупости не учам (зашто нели на господинот испитите на факултет кој ги смета за глупости утре ќе му ги простат ич да не се мачи да учи глупости... мислам дај, аман не ќе се тера со сила нешто да направи... ма нееее животот ќе му биде составен само од работи кои го интересираат и кои ги сака... пфффф тинејџерски фори кои денес, за жал и те како поминуваат).
Спијат на часови, дрско одговараат, за аргументирано дискутирање не слушнале- они во старт се попаметни од тебе, пцујат и гајле од никој немаат ни психолог ни директор не фермаат кога од дома не се плашат, не ги издржува психологот... негова работа е да поразговара за нешто што тие го сметаат за замарање и трошење време, зашто нели они се најпаметни
Денешниве деца ич не ми ги зборете, косава на глава ми се крева од нивните глупости... и пак ќе им пофаќаат врски не само да поминат туку и високи оцени да имаат... и кој е крив?!
Воопшто не се согласувам со старата дека нема лоши деца-има лоши наставници!!! (иако не велам дека и лоши наставници не постојат, ама вака некако излегува дека кај нас ниеден наставник не го бива, затоа што младинава ни е за жалење)




sitalia -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:35:38)

Ме заинтересира темава иако моите деца сеуште не почнале на училиште но за една година ќе се најдат таму. Сметам дека образовниот и воспитниот кадар после родителите имаат многу голема улога во развојот на едно дете. Можее позитивно или негативно да го насочат неговиот понатамошен раст. Затоа се слагам со сите прелози на Икана и сметам дека сите промени се добредојдени.
За среќа ние во градинка сме кај најдобрите учителки, ранг кој е создаван од генерациите пред нас, ние не ги познававме за да им дадеме таква карактеристика. И можам да кажам дека многу позитивно влијаат на развојот на децата и на дружењето како на децата така и на родителите што сметам дека е битно за да може едно дете правилно да се насочува.
Имам примери каде насочувањето на наставниците придонеле за истакнување на најнегативните карактеристики кај децата и обратно на најпозитивните. Затоа сметам дека треба да се врши д избор на кадар но и да се има можност да се влијае на родителите бидејќи да не забораваме првото воспитување е од дома.




sandrin -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:43:48)

Виктори за едно има право, ама само ако зборуваме за односот на наставниците во основно образование. Огромна е разликата од основно до средно, а моето кратко ама слатко искуство беше со овие попаметниве.
За наставниците од основно училиште сосема се согласувам, тука и мислам дека се греши со децата. Кон нив треба да се имаа посебен однос и осет за тоа што како се кажува и да невозможно е наставник до 4 одд да каже дека не може да воведе ред во училница. Неколку месеци бев на замена во основно училиште и немав никаков проблем, ама со поголемкиве господ да ви е напомош!
Праведноста и истиот третман е она што им недостига на денешните наставници. Јас си заминав од образование кога на крајот од годината почнаа да ми вршат притисок за одредени деца. Фала му на Господ што не ми зависеше егзистенцијата од тоа па можев да кажам 'јас потпис мој зад таа оцена не ставам, најдете си друг за таква услуга'- и си заминав!




Џесика -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:44:06)


ИЗВОРНА ПОРАКА: kikicka

Фели јас неможам да кажам за наставниците ништо Л сеуште не оди на школо или градинка,зборувам за свеки кој е учителка и стварно кога јас бев нејзин ученик мнг ја сакавме и не само ние туку и родителите тоа го забележуваа.Сакаа да ни ја сменат и да ни дадат нов наставник,да ја префлрлат во нова програма со други дечиња онаа степ бај степ штобеше.Замислете ние деца 3 оделение ,ни родителите неможеа да замислтдека сме се собрале да протестираме ,не ја даваме учителкатаи крај толку мнг ја сакавме и решија да ја остават. Од тогаш па наваме секој родител знае дека свеки е мнг добра учителка и сите сакаат децата кај нејзе пошто се труди на секое дете да му посвете внимание.Уште се сеќавам дека тогаш мала незнаев дропки како останувала со мене да работи за јас да научам ...жената е посветена на работата ,јас некогаш и помагам кога сум таму,колку пати ке рече дај нешто од Youtube песни како да симнам да му пуштам да учиме нешто ново да му покажам .Или најди некоја приказна,материјал за нешто покажи како да најдам. Значи имаа такви кои на стари години се трудат максимално,но има такви кои чекаат на готово.


А тогаш можеше да ја слушаш, а сега кога ти е свекрва не можеш, а? [sm=smiley36.gif] извинете на офф топиков, морав.




Ikana -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:50:35)

Сандрин, верувај знам дека има одлични професори, но додека стигнеш до нив ехеее веќе си уназаден еден цел циклус воспитување и насочување. Пример: Факултетот беше златното доба на мојот живот. Зошто? Поради професорите! Точка. Ама тоа се интелектуалци кои ти пренесуваат вештини и знаење, а не удираат ниско со забелешки од типот на ти си најглупаво дете, како што кажа Виктори, а има и такви. Знам дека има одлични наставници, и реков не е убаво да генерализираме. Многу сакам да верувам во наставниците и професорите од средно, ама ете реков мене штетата ми е направена од таков еден за жалење што бил. Јас, верувај, не сум имала 4-ка во основно, се петки и во странство успеав да се адаптирам на се и пак да бидам одлична ученичка, за да се вратам тука и едно такво неотесано маже, алчно за пари, да ми ја упропасти цела идеја за школо? Зошто?
Не, не се сложувам, прости.




Viktori -> RE: Односот на наставникот кон учениците (30.3.2012 14:51:19)

Праведноста и истиот третман е она што им недостига на денешните наставници. Јас си заминав од образование кога на крајот од годината почнаа да ми вршат притисок за одредени деца. Фала му на Господ што не ми зависеше егзистенцијата од тоа па можев да кажам 'јас потпис мој зад таа оцена не ставам, најдете си друг за таква услуга'- и си заминав!


Потпис бе Сандрин!!! Тоа! Со притисоци се започнува од 2 одделение, верувај! Е сега истите тие деца што некоја ги пушта во основно, кога ќе дојдат во средно се истите тие од кои професорите од средно се жалат! Ама не дека и тие се праведни! И тие попуштаат на некого!

Децата не се криви е мој став! Ни родителите, ни наставниците и професорите не им покажале дека мора да се испотат. Грешката е на сите, ама не на децата. Тие стануваат такви какви што ние ќе ги научиме да бидат.




Страница: [1] 2 3 4 5   Следна страница >   >>