Моќта на родителите врз суштинските промени во животот? (Целосна верзија)

Форум >> [РР Заедница] >> Разговори за се и сешто



Порака


jovanka -> Моќта на родителите врз суштинските промени во животот? (28.1.2010 8:22:50)

Sakam da slusnam vasi razmisluvanja kolku roditelite mozat da vlijaat vrz celokupniot zivot vrz deteto bez razlika za koja vozrast se raboti.Ovaa tema bev pottiknata da ja otvoram od znacenjeto na obrazovniot sistem i kolku nie kako roditeli istiot mozeme da go kreirame.Eve veke treta godina po red funkcionira devetoletkata no nekako znacenjeto na istata se dvizi imam mislenje vo nasoka kade sto preambiciozno mu se pristapuva na obrazovniot del decata kako preku nok da treba da gi napravime nasi genijalci prenatrupana programa koja e propisana so zakon i e po moe mislenje ja nema taa kreativnost na samite nastavnici,deca pa i roditelite koi se glavnata alka vo celokupnoto vospituvanje,obrazuvanje odgleduvanje na decata.Istoto ova se odnesuva i vo predskolskiot del.




jovanka -> RE: Моќта на родителите врз суштинските промени во животот? (28.1.2010 10:22:09)

Ste imale nekoja situacija kade ste izmenile,dopolnile,sugerirale nesto sto bi bilo vo korist za vaseto dete i so toa ste ja dokazale vasata mok na roditel?




Mila na mama -> RE: Моќта на родителите врз суштинските промени во животот? (28.1.2010 10:41:22)

Не знам. Имам некој  впечаток дека родителите баш и не се вклучени во креирањето на образовниот процес. Се завршува со носење и земање на децата до вратата од школото и по некоја родителска на која ги интересира успехот а не и она низ што секојдневни минуваат сите деца. Мислам дека како родители требада бидеме поорганизирани.
пр за во градинките треба родителите да се договорат да земат понуди за прибор од повеќе книжарници да ја изберат најдобрата понуда да уплатат на с-ка на книжарницата договорената сума и сите деца во групата да имаат ист прибор што книжарницата ќе го достави до градинката а не родителите да лутаат по продавници со списоци или пак да се прават манипулации со уплаќање на градинката која тие пари нема да ги искористи за таа намена.
Ова е само еден пример како може да се организираме. Можеби малку забегав ама да се вратам на темата. Ако родителите се соберат и изградат став многу може да променат не во наставната прогарама туку во нејзиното совладување и пристапот на наставниците.




jovanka -> RE: Моќта на родителите врз суштинските промени во животот? (28.1.2010 12:08:06)

Vo potpolnost se soglasuvam so mislenjeto nekako i na tie roditelski sredbi roditelite kako da se plasat da kazat svoe mislenje predlog da ne bidat loso razbrani da ne zboruvam ako imas kako roditel nekoj stav,mislenje i toa treba da se iznese na povisoko nivo e tuka ednostavno molk,strav.Site pomegu sebe si gi kazuvame nedostatocite za bilo sto a javno nikoj ne saka da progovori.Na kraj od toa moze da se zakluci deka se odlicno" funkcionira "a realnosta ni kazuva nesto poinaku.




Еца -> RE: Моќта на родителите врз суштинските промени во животот? (29.1.2010 8:33:20)

Го поддржувам она што го напиша Мила на мама, сепак што се однесува до темата јас пак мислам дека образовниот процес сепак не може да функционира комплетно ако децата ги оставаме во градинка, училиште и сметаме дека со тоа сме го направиле нашето и готово. Сметам дека тој процес продолжува и дома, каде преку разговор со детето, преку игра, забава, мора родителот да седне и да поработи со детето, мора да најде некоја "цака" со која учењето ќе биде забавно, интересно, едноставно детето само да појави желба за учење. И кога ќе стигнеме до оној степен каде детето зане дека ние родителите сме му најдобриот пријател, можеме и те како да влијаеме врз суштинските промени.  Сепак не сите родители имаат ист став, исто мислење па така додека за едни родители ова е исправно, за други би било глупост, итн...и затоа прифаќаме секакви промени, бидејќи повеќето и немаат намера да се замараат што тоа нивното дете учи.[image]http://www.ringeraja.mk/forum/smileys/smiley13.gif[/image]




Страница: [1]