|      
Сакаш да се откажеш?
Пред да ја потврдиш својата одлука, запознај се со последиците од таа одлука.
Доколку го потврдиш своето откажување, на твојот комјутер ќе наместиме cookie, кој ќе ни овозможи, во текот на натпреварот (14.03 - 18.03.2016) при посета на порталот да те препознаеме и да овозможиме слободно користење на порталот, без прикажување сликички, односно контролор на играта од десна страна на екранот.

Истовремено ќе бидат одземени сите собрани поени. За жал, со откажувањето, губиш и право на награди.

Дали се уште сакаш да се откажеш?
Рингераја.мк користи "колачиња" за обезбедување подобро корисничко искуство, следење на посетеноста и приказ на огласи. Поставките за прифаќање на колачињата ги прилагодувате во вашиот пребарувач.
Со продолжување на користењето на сајтот се смета дека се согласувате со користење на колачињата за наведените цели. За продолжување кликнете “Во ред”.   Дознајте повеќе.
Стандард 2: Детето може да ги контролира деловите од телото

image
/11


 

Стандард 2: Детето може  да ги контролира деловите од телото 


0-2 години

2-3 години

(24-36 месеци)

3-4 години

(36-48 месеци)

4-6 години

0-6 месеци

6-18 месеци

18-24 месеци

1. Детето ги движи рацете кон устата.

 

Дајте му играчка во рака и набљудувајте го како ја придвижува кон устата.

 

 

1. Детето ги користи и рацете и нозете за промена на положба на телото.             

 

Подајте му на детето топка, додека е во седната положба, охрабрувајќи го да ја фати топката. 

 

1. Детето оди и стои исправено, со стеснета база помеѓу нозете.

 

Дадете му инструкција на детето да ви донесе некој предмет од друга просторија.

1. Детето оди и трча со промена на брзина и правец на трчање.

 

Поттикнете го детето наизменично да оди и да трча.

 

 

1. Детето скока нанапред со споени стапала.

 

Охрабрете го детето да скокне од првата скала,  држејќи ги нозете споени при скокот.

 

Организирајте натпревар во скокање со споени стапала (врзани стапала), во двор или во некоја друга поголема затворена просторија.

 

1. Детето се качува и симнува со леснотија на разни направи за вежбање во дворот или собата.

 

Обезбедете можност и поттикнете го детето да користи разни направи за вежбање.

 

2. Детето ги исправа и свиткува нозете  и рацете   додека лежи на грб.                 

 

Додека бебето лежи на грб, нежно фатете го за едната, па за другата нога, така што тоа мора да ја тегне или турка ногата за да ја ослободи. 

 

2. Детето се исправа од седната или легната  положба, користејќи ги сите четири екстремитети.

 

Поттикнете го детето да стане само од легната или седната положба.

2. Детето се придржува за  раката на возрасен и со едната нога шутира топка нанапред.

 

Придржувајте го детето за рака и поттикнете го да ја шутне топката со една нога нанапред.  

2. Детето врти педали на велосипед, користејќи ги двете стапала истовремено.

 

Поставете го детето на велосипед и поттикнете го да ги придвижи педалите.

  

 

2. Детето ја шутира топката нанапред и фаќа подадена топка.

 

Организирајте игри во дворот со шутирање и фаќање топка или други предмети за додавање.  

 

2. Детето изведува  локомоторни активности и ги координира движењата, во комбинација со разни физички направи (качување по јаже, шутирање на топка со раце и нозе, користење на клацкалки, направи за истегнување, лизгалки...). 

 

Овозможете му на детето да престојува во простории или игралишта каде што има изобилство на направи или во природа каде што може да користи природни елементи за оваа активност (дрва, планина, качување по стрмни карпи...).

 

 

 

0-2 години

2-3 години

(24-36 месеци)

3-4 години

(36-48 месеци)

4-6 години

0-6 месеци

6-18 месеци

18-24 месеци

3. Детето префрла предмет од една во друга рака. 

 

Дајте му на бебето да држи предмет во едната рака и поттикнете го да го префрли во другата рака. 

 

3. Детето се качува од подот на кревет или на друг низок дел од мебелот, без поддршка од возрасен.

 

Охрабрете го детето да земе предмет или играчка со качување и симнување од креветот.  

 

 

3. Детето се качува и симнува по скали со алтернативни чекори.

 

Охрабрете го детето да се качува и симнува по скали.

 

3. Детето игра тенис, пинг-понг и други видови  колективни и индивидуални спортови (фудбал, кошарка).

 

Овозможете простор или носете го детето на игралиште каде што може рекреативно да спортува конкретни спортови;

 

Спортувајте со детето заедно, како партнери, или како дел од спортски тим.

 

4. Детето ја подигнува едната нога додека лежи на грб и го става стапалото во уста.

 

Поставете го детето на грб, подигнете му ја едната нога и поттикнете го да ја опфати со рацете и да ја придвижи кон устата. 

 

 

 

 

Ти се допаѓа статијата? Кликни “Like” и додај свој коментар:

Комбуха – „Чај на Бесмртноста“
Комбухата е здрав напиток кој се прави од јапонска чајна габа – комбуха. Комбухата се користела во Источна Европа, Русиј...
5
Неговото височество – антибиотикот ЛУК!
Ако морате да изберете само едно растение кое треба да го имате во својот дом, тоа дефинитивно треба да биде ЛУК
5
Што треба да знае дете на 2-годишна возраст?
Секое дете се развива индивудуално, но постојат некои граници и нешта кои може да ни укажат на тоа дека детето има потен...
4
Направете сами: Креативни бебешки креветчиња
Во целата еуфорија околу исчекувањето на новиот член, важно е трезвено и совесно да пристапите кон уредување на неговото...
4




Анкета

Бременост.
пеперутка16

Кој дел од бременоста најмногу ви се допадна или најлесно?